Ads 468x60px

Pages

Video yang sangat menarik

Salam dan selamat sejahtera,

lepas tonton video nie,pastu terus terfikir macam mana diorang boleh berdisiplin walaupun di sekeliling mereka penuh ngan ngangguan.Memang amazing...


Frozen Grand Central Flashmob from isra on Vimeo.


Disiplin diri adalah sebuah cara untuk membuat impian anda menjadi kenyataan. Disiplin diri juga adalah cara untuk mengubah kelemahan anda menjadi kekuatan. Tanpa disiplin, sekalipun anda tahu apa yang anda inginkan - anda tidak boleh mencapainya. Tanpa disiplin, sekalipun anda tahu apa yang TIDAK anda inginkan, anda tidak mampu menghindarinya.

Disiplin diri adalah penting dalam mengisi hidup. Memang diperlukan usaha, kemahuan, dan juga pengorbanan - tapi ingat semua itu bukan hukuman. Melainkan jambatan bagi anda untuk mencapai kemungkinan tertinggi dan terbaik.

Bagaimana membuat diri kita disiplin? Anda sudah memiliki segala yang diperlukan. Tidak lebih dari mengendalikan tindakan anda sendiri, dan anda sudah belajar ini sejak kecil. Untuk mendisiplinkan diri, kita harus memutuskan untuk melakukan hal itu. Disiplin diri bisa anda miliki dan gunakan saat anda siap untuk menghidupkan impian anda.

simple things should be simple,Complex things should be possible 

wallahualam
sekian..

No comments:

Post a Comment